2009. április 3., péntek

:)

Na jól van, nem panaszolom be, végül felhívott. Holnap 2-kor találkozunk. :) Ámde, ő csak segítő, ezt jobb, ha fejben tartom. Azért utólag majd -nagyvonalakban- beszámolok, hogy mi volt. :)

De ha már ilyen jól belekezdtem egy új bejegyzésbe, akkor legyen benne valami információ jellegű is. Ha Koreába jöttök ösztöndíjjal, akkor nem érdemes különösebben kaját hozni, mivel ebben a koliban például egyáltalán nincs hűtő. És ugye előre nem lehet tudni, hogy amelyik koliba mentek, ott lesz-e. Én például hoztam lefagyasztva tűrórudit, szalámit meg hasonlókat, hogy majd de jó lesz ízlelni egy kis Magyarországot, ha honvágyam lesz, de kénytelen voltam az első napokban megenni, amit tudtam, a többit pedig odaadtam Anikó apukájának, hogy mégse menjen kárba. Úgyhogy ez van, itt csak a menzán lehet enni, a szobában nem. Legfeljebb gyorskajákat, amit az ember dobozból megeszik.

Meg ami még kicsit sokkoló az a kávé. Hát itt vigyázni kell ám, hogy az ember ne sima kávét nyomjon az automatán meg, hanem minimum tejeskávét, mert itt sima kávé címen olyan lórugást lefőz, hogy arról kodulsz. És ezek megisszák feketén, cukor nélkül. Napi 20-at. Fúj. :S Elnézést, ha valaki pont úgy szereti. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése