2009. május 31., vasárnap

TeJOHN

Pénteken (május 15 - szép kerek nap), Kanakoval fogtuk magunkat, és felvágtattunk Tedzsonba Andorral és Andor barátjával, Sebastinnal találkozni. Előtte kő-papír-ollóval eldöntöttük, hogy KTX-el (vagyis expresszvonattal) fogunk menni, de ezt amgy el ne higyjétek. Azért mentünk úgy, mivel busz Tedzsonba csak elég ritkán megy, és amikor nekünk ideális lett volna, akkor richtig nem ment. Hát nem is baj, mert 2 óra KTX-en az még pont elviselhető, főleg ha jó a társaság. :) Kanako az első órában elmagyarázta nekem a könyvem alapján, amiről Jeonju miatt lemaradtam 2 napon át koreaiból, a második órában pedig sminkeltem, mivel nagyon tetszik az új sminkkészletem. Vonaton persze ez nem nagyon ment. Következésképpen a Lotteriában, amíg a fiúkat vártuk, ott további sminkelést bonyolítotam le, és ez Kanakot olyan szinten mulattatta, hogy nem állta meg, hogy le ne fényképezze. Fel is teszem, de bosszúból a saját magáról készített képét is felteszem, legalább az egyiket. :)



Eztán megjöttek a fiúk. Sebastian olyan magas, hogy Kanako teljesen megijedt tőle (na nem komolyan, csak egy kicsit), és kérdezte, hogy ő vajon honnan valósi. Sebastian Argentín, de nem ezért magas. Metróval bementünk a bevárosba, és ettünk valami tradcionális helyen tradicionális koreai ételeket, aztán mikor úgy voltunk vele, hogy innánk is valamit, tovább álltunk. Végül sikerült egy teljesen ugyanolyan jellegű helyre betévedni, és ott egy zöldséges palacsinta mellett iszogattunk. Nagyon jó volt a hangulat. :) Sebastianról még nem meséltem, ő voltképp nagyon jópofa srác. Végtelenül mulattató, de ugyanakkor komoly oldala is van. Szóval számunkra nagyon megnyerő volt (Kanako is egyetértett).


Egész más szempontból viszont Andor volt megnyerő, úgyhogy nyugaodtan lehet mondani, hogy a találkozó sikeres volt. :-) Kanako megmutatta ezt a képet az anyukájának, és erre az anyja azt mondta, hogy "Úristen, lányom, neked mekkora fejed van!!!" Furcsa mód ázsiában ez nagyon kényes téma, hogy kinek mekkora a feje. Nekem soha fel sem tűnne, de annyira panaszkodnak mindig emiatt, hogy már lassan hozzá leszek szokva.

A második étkezdében odaadtam a pincérnőnek tölteni a telefonomat, és buta módon sikerült ott is felejteni, amire csak a metrón ébredtünk rá. A KTX jegy már megvolt, későbbi vonatra pedig nem volt hely, úgyhogy már nem tudtunk visszamenni érte. Andor ment vissza érte, és küldte el hétfőn csomagban.

Gyerkőcök, én most olyan boldog vagyok!! Épp lejött egy film a netről, amit már nagyon régóta meg akarok nézni. Az a címe, hogy SsangHwaJeom (fordításban Frozen Flower). Kosztünösfilm. De nem ezért jó, hanem mert a testőrség parancsnoka, hm, jó színész. Lehet, hogy a szemem ki fog esni. :-D Úgyhogy azt hiszem ennyi volt a mese mára, bezár Misi mókatára. Holnap folytatom. Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése