2009. június 4., csütörtök

Yun

Taejeon utáni szombaton (május 16) úgy volt, hogy klubba megyünk Tájanggal, de estére akkora zivatar kerekedett, hogy erre semmi esély nem adódott. Az eső magában nem lenne baj. A bajt az eső és az orkán erejű szél kombinációja okozza, aminek következtében az esernyő nem ér majdnemhogy semmit. Ilyenkor jobb nem kimozdulni. Szombat este teljes letartgiában voltam emiatt, amígcsak fel nem jött msn-re egy koreai ismerősöm, aki amerikában tanul (most fejezte be az első évet és van neki még hátra 3), de két hétre hazalátogatott a családjához és a barátaihoz. Mivel amúgy is terveztük, hogy találkozunk, mikor idejön, írt, hogy most épp itt van. Részben Évi érkezése miatt én sürgettem, hogy találkozzunk mielőbb, mert utána nekem erre nem lesz érkezésem. Meg is beszéltük, hogy akkor másnap (vasárnap) összfutunk a szülővárosában, ami teljesen véletlenül Jeonju. :-) Úgyhogy azon a héten 2-szer is jártam Jeonju-ban, ami nem baj, mert én egyébként is rendkívül szeretek Koreában bárhová is menni, főleg ha van kihez. Május 17-et valószínűleg piros betűs ünneppé fogom nyilváníttatni, mert ez volt eddig a legklasszabb srác, akivel itt találkoztam. Egyrészt kicsit szomorú, hogy aki ilyen "tökéletes" lenne nekem, az miért nem él itt, másrészt viszont azért jó, hogy legalább egyszer tudtunk találkozni, sokkal jobb, mint az egyszer sem. Voltunk az állatkertben is, és láttam akkora medvét, mint egy toronyház. Én nem is tudtam, hogy a medve ekkorára megnő. És volt neki fehér gallérja.

Sulival kapcsolatban annyi a történet, hogy most 2-es szinten minden héten kell írni 2 fogalmazást, egyenként másfél oldalasakat megadott témáról, és mindig megadott nyelvtan kell benne legyen. Ez alapvetően jó gyakorlás, de amikor írni kell, akkor persze nem ez szokott járni a fejemben, hogy hű de milyen jó. :D hanem hogy jááááj, már szívesen befejezném...... A végén lepontozzák mindegyiket, eddig van 3 db 10 pontos és egy 9 pontos fogalmazásom, ami okés, úgyhogy az írással nincsen komoly baj, ami problémás, az továbbra is a magnó. Hát geez, az egyre nehezebb, pedig én már a legkönnyebbel is bajba voltam. Ezzel szivatják az emberiséget. o.@ A legutóbbi tesztem 79%-os lett (de még így is a legjobb a csoportban), és hát főleg a magnó húzta le.

Rákövetkező pénteken (május 22.) Andor jött le hozzánk Puszánba, és az is nagyon klassz volt. Voltunk először a Tropikáriumban Haehundae Beach-en, aztán Seomyeon-ban (belváros) ettünk meg ittunk valami finomat (ha jól emlékszem sojut .v.), aztán pedig éjjel kimentünk a Kwanganli Beach-re a tengerpartra további alkoholbevitel céljából. Az ottani Baskin Robbins-ban (fagyizó) készült ez a kép is. Nem a fagyizóban ittunk, ott csak melegedtünk. :-))


Továbbá ehhez az állathoz mit szóltok? A tropikáriumban sikerült összefutni vele:


Egy tündér. :-)))

Másnap (május 23. szombaton) érkezett Évi, de a vele való kalandoknak majd külön bejegyzést szánok.

4 megjegyzés:

  1. Mirjam, nem cserélünk szobatársat?;)

    VálaszTörlés
  2. Az attól függ!
    A Tiéd csak nem egy ferdeszemű csődör? :D

    VálaszTörlés
  3. Hát csődörnek csődör, annyi baja van csak, hogy kaukázusi:D Ez már termékhiba?:)

    VálaszTörlés
  4. Nem, ez nem hiba, csak én úgy nem tudok vele mit kezdeni..... :(

    Bár ha a dolgok jelenlegi állását nézzük, akkor úgy tűnik, hogy a koreai férfiakkal sem, bár velük egész más okból. Úgyhogy boldog lehetsz, hogy nem nő vagy és nem érdekelnek a koreai palik, mert 1000-szer nehezebb esetek, mint a nőnemű honfitársaik.

    VálaszTörlés