2009. június 16., kedd

Hanbok

Ezeket a képeket múlt előtti csütörtökön (júni 4-én) készítette Suuvta nevű csoporttársam, aki egy mongol lány, és esküszöm, hogy Szoptá-nak ejtik a nevét. XDXD De ez még mindig jobb, mint Kanako ismerősének a csoporttársa, aki szintén mongol, ellenben fiú, és úgy hívják, hogy Anál. Ez sajnos nemcsak magyarul jelent valamit, de a világ kb. összes nyelvén. Milyen jó lehet ilyen névvel élni.^^


Tollám Szolleng (mongol) és én a tanterem előtt. :)


A kampusz a háttérben....


Suuvtával (de a vaku teljesen tönkreteszi....)


Kínai fiú egy másik csoportból, Csoni Dzsong (kínai), Suuvta (mongol), én és Ling Shao (kínai) hanbokban (koreai népviselet)


A többi csoporttal egyetemben mi is tartottunk egy kis énekes-táncos előadást, mert a tantestületnek rendszeresen megvannak a maga ötletei és eszközei arra vonatkozóan, hogy a diákságot elképesztő helyzetekbe kényszerítse, bár akkor, mikor ott voltunk, már nem volt olyan kellemetlen, de mondjuk felvételen nem biztos, hogy szeretném viszontlátni...o.@
Sorban a csop-társak: Csoni Dzsong (kínai és csak a fele látszik xD), Csoni É (kínai), Rirei (kínai), Yang Shao Mong (kínai), Tollám Szolleng (mongol), Pászámbát (mongol), én, Suuvta (mongol), Ling Shao (kínai) és Szuhi (koreai)

Ez a mulatság éppenséggel elég rég volt, de csak ma kaptam meg a képeket Suuvtától (akinek megteszem azt a szivességet, hogy nem ejtés szerint írom le a nevét.:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése