2009. november 27., péntek

ABRACADABRA dance


A zene: Brown Eyed Girls: Abracadabra

A japán lány Dzsie
A kínai lány Csihje
A magyar lány én vagyok... ^^
A mongol lány szop... akarom mondani Suvda
Az El Salvador-i lány pedig Maria

Kellemetlen, hogy fél mondatot nem bírtunk kinyögni^^;;
Vegyétek úgy, hogy buta lányokat 'alakítottunk'. :-DDDD Egyébként talán lesznek jobb felvételek is, nem csak rólunk úgy értem, hanem mindenki másról is. Nagyon jó táncok voltak. :-DD Ha lesz teszek fel. Ezt Ariana készítette.

Mellesleg egyébként ma van aaaaaa NINJA ASSASSIN premierje!!!! És meg kéne nézni de lehet ma már nem fogom, csak holnap, pedig jó az!!!!! :p

3 megjegyzés:

  1. :-) Mira, Jól táncoltatok!:-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem semmi szégyenkeznivaló nincs ebben, nagyon jó lett. :D

    VálaszTörlés
  3. Kriszti: Köszi!! Bár a felvétel nem a legjobb, mert ha más szögből lett volna akkor látszik, hogy mi a koreaográfia, így sajnos nem nagyon látszott.

    Viki: Köszi!! :D:D Igazából csak a koreai beszéd miatt szégyenkeztem kicsit végül.... jól beletekeredett a nyelvünk :p

    VálaszTörlés