2009. december 1., kedd

Könyvbemutató + Filmbemutató

Csoma Mózes a magyar–dél-koreai diplomáciai kapcsolatfelvétel 20. évfordulójára készült "Magyarok Koreában" c. könyvének bemutatója jövő kedden (2009.dec.8-án) kerül megrendezésre az ELTE BTK Kari tanácstermében (cím: 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A.) Kezdés: 16:00. Menjetek el helyettem is. >.< Lehet, hogy még koreai hami is lesz. :p

Más. Tegnap az én Arianammal megnéztük a NINJA ASSASSIN-t. Ez 2 dolgot eredményezett: az egyik, hogy kocsányon ülő szemeket növesztettem. <3__<3 :D A másik pedig hogy mozi közben és után folyamatosan úgy éreztük, hogy sugárba küldjük a rókakomát. Ilyen véres filmet én még életemben nem láttam. Szó szerint patakokban folyt a vér, és csak úgy repkedtek a fél fejek meg a különböző végtagok. Az ilyen vagdalkozósabb jeleneteknél többen is úgy éreztük, hogy inkább elhagyjuk a termet, mire az agyafúrt filmkészítők bevillantották Rain felsőtestét, és akkor az emberek szépen viszaültek a helyükre. Hát szóval meg lehetett nézni, még ha ilyen vegyes érzelmekkel is. :D Magyarországon úgy láttam, hogy nem vetítik még, de vajon miért nem? Nem is fogják? Tud erről valaki valamit?

2 megjegyzés:

  1. Szia Mira!!
    Remélem, jól telnek a napjaid, régen írtál...:-)
    Biztos sokkal nehezebb neked az ünnepek előtt,mint amikor a családod közelében vagy!
    Szia!!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Vannak jobb napok meg rosszabbak is, de megpróbálok előre nézni. :-)) Igen, tényleg fura nem otthon lenni.... itt a Karácsonynak nincs semmi jelentősége. Csak randiznak a párok, olyan mint a Valentin nap. Mi single-k jobbhíján talán ismerősökkel vacsizunk együtt, bár konkrét terv még nincsen. :)

    Szia!
    Mirjam

    VálaszTörlés