2009. november 19., csütörtök

BAD BOYZ

Ezt muszáj most azonnal megosszam!! Andris mesélte épp, hogy az RTL Klub "Csillag Születik" c. műsorában a BAD BOYZ nevű formáció koreai zenékre táncolt. A válogatás videóját megnézhetitek ITT. Az elődöntőjét pedig ITT.
A remixben hallható számok a következők:
-> Rain - RAINISM (Az eredeti koreaográfia pedig ITT)
-> Baek Ji Young ft. Taekyeon (of 2PM) - CANDY TO MY EARS
-> Taeyang (of Big Bang) ft Teddy - PRAYER
-> Taeyang (of Big Bang) ft Teddy - WHERE U AT
Szerintem nagyon jók. :D Ha otthon lennék, biztos rájuk szavaznék. Egyébiránt Baek Ji Young-ot láttam már élőben is, mivel szeptemberben itt lépett fel a sulinkban (vagyis hát a sportpályán), és a Candy-t is előadta. Nagyon szeretem azt a számot.:-D

6 megjegyzés:

  1. Az RTL Klub oldalán nem tudsz rájuk szavazni?.:-)

    VálaszTörlés
  2. a vietnámi sráccal egy suliba jártam, ő a Rain-fan a bandában. abszolút helyzeti előnnyel indul ahhoz, hogy ismerjen több koreai előadót is.. (meg gondolom ő vágta a zenét... mert azt is szokott ám)
    a sorsuk előre meg van írva, én már azelőtt tudtam, hogy lesznek a műsorban, mielőtt a TV elkezdte sugározni.. de azért csak szavazzatok nyugodtan ;)

    VálaszTörlés
  3. Kriszti: Köszi a tippet, bár megnéztem, és sajnos már nem lehet rájuk szavazni, gondolom múlt héten lehetett. Én viszont csak tegnap értesültem erről az esészről...

    Edit: Jaj, az ismerősöd a vietnámi fiú. :-DD Nem mutatsz be neki? :D Najó, csak viccelek, úgyse manapság megyek haza... meg úgyis biztos van minimum egy barátnője.... :p Az egy sulin egyébként középiskolát vagy tánciskolát értesz?
    Na és hogy mi lesz a sorsuk az titok vajon? Vagy megoszthatod velem itt félig nyilvánosan? ^^;;
    Akartam még kérdezni azt is, hogy nem készült e video a ConFusion-os fellépésetekről, amiről egyszer kör-emailt küldtél. Hidd el, én (is) megnéztelek volna, csakhát ugye...
    Na de a vietnámi srácról mindenképpen írj hogy ki ő... és volt ott a Bad boyz-ban mégegy, aki kicsit ázsiainak nézett ki, de nem vagyok benne egészen biztos.

    VálaszTörlés
  4. Akkor mégiscsak jól láttam, hogy az egyik srácnak közülük húzott szeme van! XD Én is arra tippeltem, hogy ő a forrása a koreai zenének. :D

    VálaszTörlés
  5. uh én ezeken jót nevettem :D remélem másoknak is tetszett a zene itthon, fogalmam sincs mi ez a műsor, de ezt a videot párszor megnéztem:D

    VálaszTörlés
  6. jaja, ezt mi is láttuk :) a vőlegényem szerint elég nagy részben ugyanazt táncolták,mint az eredeti videóban.háhá,én mikor megláttam azt a srácot,akkor egyből mondtam,hogy szerintem vietnami^^ jól tippeltem ezek szerint.

    VálaszTörlés