2009. augusztus 29., szombat

7월 31일 동대문 & 홍대

Na de evezzünk most már komolyabb vizekre, ott tartottam, hogy ezzel a 2 remek fiatalemberrel nekivágtunk Szöulnak és a Cheonggyecheon után a TongDaeMun felé vettük az irányt, ami nem mást jelent, mint Keleti Nagy Kapu. A képeken is ez látható. Ugye milyen szép? :) (A kapu is... meg a fiú is...^^)



Volt ennek egy testvére is, a NamDaeMun, ami pedig a Déli Nagy Kapu (volt), de azt hirtelen felindulásból valamilyen fél-őrült felgyújtotta tavaly, úgyhogy most már csak hűlt helye van (szó szerint).

Másik érdekesség, hogy ezekhez a nagy kapukhoz piac is tartozik, és ugyanazon a néven futnak, tehát déli, az a NamDaeMun ShiJang, a keleti az a pedig a TongDaeMun ShiJang (ami egyébként éjjel-nappal nyitva-tart). Odaérve a fehérbe öltözött fiú el is búcsúzott tőlünk, túl sok volt neki az interkultúrális sokk egy napra (meg lehet egy életre is^^), de MunHwan-nak még volt szerencséje egy darabig kísérgatni minket, aztán ő is hazament. Nórival vásárolgattunk, vettem papucsot meg felsőket, aztán Dávid hívott, hogy Hongdéban akkora buli van, hogy ketté áll a fülé mindenkinek és hogy menjünk oda mihamarabb, mert ha nem azt bánni fogjuk. Hát Nóri már úgy volt vele, hogy inkább nem, mert nagyon fáradt volt, viszont én bizony Hongde felé vettem az irányt, és hát sikerült az éjszaka maradék részét ott eltölteni. Borzasztóak ezek a képek, komolyan mondom, de azért felteszem ön- és köz-imidzs-rombolásképpen^^


3 megjegyzés:

  1. Olvastam, hogy nem látod a J-pop fórumon a bejegyzéseket, írtam oda választ, de inkább ide is felteszem, hátha tényleg nem tudod elolvasni. A kiállítás, amit kérdeztél, a Yacht magazin szerint októberben lesz, Genovában. Itt a link, ahol meg tudod nézni:

    http://www.yacht-magazin.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=1244&Itemid=101

    VálaszTörlés
  2. Ja nem, ez nem jó, ez már volt. :S Bocsi, félrenéztem a dátumot. A hír, amit találtam róla ugyan mostani volt, de a kiállítás, amiről beszélt, az múlt idő.

    VálaszTörlés
  3. Jaj koszi Viki de nem erre gondoltam, hanem amit Koreaban rendeznek es valoszinuleg sok jo eloado is fellepne rajta^^ Egyebkent most mar mukdoik a masik oldal is, ugyhogy tudunk ott is beszelni.

    VálaszTörlés