2010. szeptember 12., vasárnap

Szombat éjjel

Annak lenne értelme, hogy ha már nem tanulok, nem alszok és nem is bulizok, akkor legalább blogot írjak. Ebből a felismerésből születik most ez a bejegyzés. :D

Noshát az előző írományomra utalva, nem sikerült sajnos nyelvvizsgára jelentkeznem, úgyhogy nem megyek (TOPIK-ra legalábbis biztosan nem). Nem mintha feltétlenül kéne valamihez, ez csak amolyan önellenőrzés, illetve hátha kell majd valamihez címszó alatt menő projekt lett volna. Sebaj, majd legközelebb. Mondjuk ha újra születek Active-X vezérlőként. :p

Egyéb más dolgokat viszont sikerült elintézni. Összeállítottam például egy órarendet. Hétfő-kedd-szerdán ugyan kilencre menős (ennél korábban itt nincs semmi), viszont este pl nincs órám, ami örvendetes dolog, ugyanis a koliban ezúttal mindenképpen be kellett fizetni a kaját. Ha pedig már befizettem, akkor nem szívesen tartózkodnék vacsoraidőben máshol, megaztán a korai órák némiképpen indíttatást adnak arra, hogy felkeljek reggelizni (másképp azt is átaludnám). Nem nekem való ez az életforma, valljuk meg, dehát azért messze nincs okom panaszkodni. Hétvégén alszom eleget. (:

Vagy egy hétig tök beteg voltam, pedig még éjjel is 30 fok van, csakhát az ember nehezen viseli a légkondit, meg a 85%-os páratartalmat (felváltva) 2 hónapnyi magyarországi tartózkodás után, ahol a teremtő megkímélt bennünket eme fenti, egészségre és közérzetre egyaránt káros kondícióktól.

A hajsütővasam egyetlen használat után mondta be az unalmast (nem egyszer használtam, csak mióta visszajöttem, először), nem tudom, hogy meg tudják-e javítani valahol, bár őszintén szólva mióta rövid(ebb) a hajam, azt még beszárítani is van türelmem, és úgy sem áll annyira rosszul, szóval nem hiányzik annyira a vasaló.

Ami a beszárítást illeti, volt nekem ugyan hajszárítom, de haladni kell a korral, így vettem az LG-nél egy szuper-szónikus fésűvel ellátott hajszárítót, amit a NASA-val közösen fejlesztettek ki, és Anettka is ezzel szárította be a haját ürrepülés előtt. Olyan szép ez a masina, hogy ha elromlik, múzeumba ki fogom állítani.


Vettem ezen kívül egy (pontosabban két) jegyet egy Musical-estre október 8-ára a Seoul-i Olimpiai Park XYZ csarnokába (majd pontosan utánanézek hogy hová, ha aktuális lesz). Egy finn lánnyal megyünk, aki a KyungHee-n tanul Szöulban. Ennek a Musical-estnek az a különlegessége (legalábbis számomra), hogy Lévay Szilvester nevű zenész / zeneszerző bácsi, aki sok jót alkotott már életében, eljön ide 4 napra és az ő musicaljeiből (Mozart, Elizabeth, stb.) fognak előadni dalokat itteni énekesek. A legnagyobb híresség Kim Junsu lesz, joggal feltételezhető, hogy a jegyvásárlók 99%-a miatta vett jegyet. Többek között én is. (Én persze valamennyi részben Szilveszter bácsi miatt is, a koreaiaknak gondolom az ő személye közömbös volt). Íme a plakátja:


Egyébiránt csütörtök óta itt van Busan-ban egy kedves fiatalember, Mátrai Péter, aki szimplán túristáskodni jött Koreába egy hónapra, és mivel neki is elkél a segítség, hogy merre érdemes menni, mit érdemes megnézni, nekem pedig jólesik a magyar társaság, így sokat lógunk együtt mostanában. Valószínűleg következő hét végéig marad Busan-ban, de majd még meglátja. Ma voltunk néheny szép / nevezetes helyen, és csinálunk képeket is, néhányat azokból berakok akkor most. :)

A Yongdo Parkban pöffeszkedünk. :D

Kartonból van, de én azért szeretem. <3


A Jagalchi kikötőben....


Ehhez vajon mit szólna az ANTSZ?:P


A Gyémánt-híd (KwangAnTaeGyo) éjjel.

3 megjegyzés:

  1. A Yongdon mi az a fehér csík hátul?:) Amúgy tetszik a rövidebb haj, szerintem jobb.

    VálaszTörlés
  2. Oh az a Busan Tower. :D Csak nem látszik a teteje. Li Qing-ékkel egyszer fel is mentünk oda a kilátó részbe, most Péterrel nem, mert nem volt olyan jó idő, hogy szép legyen a kilátás.
    Köszi szépen; most én is jobb szeretem a rövid hajat. :-D

    VálaszTörlés
  3. Lévay Sylvester <333 Őt szeretjük, de nagyon, főleg most, hogy tavasszal nálunk is bemutatták a Rebeccát, ami szerintem überele a Mozartot és az Elisabeth-et is! Ha lesz rá alkalmad, feltétlenül nézd meg *-*

    VálaszTörlés