2010. szeptember 1., szerda

안 됩니다

Írok akkor blogot. :)

Noshát két hónapnyi többé-kevésbé pihenés után visszajöttem Koreába, amely ország sajnos számomra erősen összefonódik a stressz szó fogalmi tartalmával, mondjuk úgy hogy ez a világnak a stressz gócpontja és én most pont itt vagyok.

Most per pillanat az a bajom, hogy 2 órán keresztül próbáltam regisztrálni TOPIK vizsgára (az egyfajta koreai nyelvvizsga), amelynek holnap van a regisztrációs határideje, és egyszerűen nem tudok. Mert minden lehetőség csak koreaiaknak elérhető, koreai ilyen olyan amolyan kártyák, számok, kiváltságok segítségével, ami persze a külföldinek nem adott. Persze színházjegy-vásárláskor is erősen meggyűlik az ember baja, de fogjuk rá, hogy színházba elvileg többségében koreaiak mennek, ellenben koreai nyelvvizsgára gondolom nem nagyon, szóval ezek a regisztrációs díj fizetési módok nekem teljesen érthetetlenek. Ezen kívül semmit nem tud megjeleníteni, ilyen vezérlő kell, olyan vezérlő kell, lefagy, újraindul, nem jeleníti meg a karaktereket, ilyen hibaüzenet, amolyan hibaüzenet, egyszer elfogadja a fényképemet, másszor nem. Tényleg minden variációt, opciót, beállítást, az égvilágon mindent kibróbáltunk Ariánával, az én gépemen is, az övén is, Explorerrel, Firefox-xal, Xp-vel, Vistával, és nem lehet. Egyszerűen nem.

Valamint mégvalamit nem lehet, manuálisan regisztrálni. DX Csak interneten, hogy az ember ne tudjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése