2009. október 10., szombat

Seoul Dream Concert 2009

Holnap Andorral felmegyünk Szöulba meglesni az idei nagy eseményt, a Seoul Dream Concert 2009-et. Drága magyar szakos Kim (Boyeon) szerzett nekünk jegyeket, és ezért örök hála. Nem hiszem hogy sok értelme lenne nekem magáról az eseményről fotóznom, mert úgyis 65 kameraállásból rögzítva lesz a koncert és fennt lesz youtube-on már másnap, de azért ha lesz valami érdekes kinn vagy az esemény körül akkor azért azt megörökítem. :-)) Akik fellépnek majd: Super Junior, Big Bang, SNSD, SHINee, 2NE1, Chae Yeon, f(x), 2AM, 2PM, KARA, Wheesung, Jewelry, 4minute, T-ara, MC Mong és Park Hyo Shin


Amíg mi odavagyunk, addig egy kis humor-bon-bon^^

-Engem a siker nem rontott meg, én világéletemben elviselhetetlen voltam.
-Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű.
-Bölcsességeket rendkívül egyszerű kitalálni. Az ember egyszerűen leírja az ellenkezőjét annak, amit tesz.
-Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb.
-Kérek egy türelemjátékot! DE MINT A VILLÁM!!!
-A jövő nagyon hasonlít a jelenre, csak rosszabb.
-Elmentem lángosnak. Végre egy jó zsíros állás...
-A főnök a munka oroszlánrészét már elvégezte: üvöltött!
-Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...
-A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.
-A csapatmunka lényege: mindig van kit hibáztatni.
-Van két gyönyörű gyermekem - márpedig ötből kettő az nem is rossz arány.
-Én valahogy úgy vagyok a pasikkal, mint a zsiráfokkal. Tetszik, tetszik, de otthonra azért nem kéne.
-A teve egy rendkívül szívós állat: akár élete végéig kibírja víz nélkül.
:D

4 megjegyzés:

  1. De jó Neked!!!!!
    Jó szórakozást!!!

    :):)
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Irigyellek... *baromi nagyot sóhajt* El is felejtettem, hogy lesz a Dream Concert így, hogy a DBSK nem léphet fel, pedig tavaly nagyon vártam. Az akkori nagyon jó volt, biztos most is az lesz, tuti jól fogsz szórakozni! És azért egy pár fotót mégiscsak csinálhatnál, hogy első kézből láthassuk, ha már egyszer nem lehetünk ott. :)

    VálaszTörlés
  3. Még valami. Mondtad, hogy szóljak, ha valahol lesznek a srácok. Fellépés ugyan nem lesz, de Yunho-t láthatod, ha van kedved elmenni a Chuncheon Stadionba. 13-án állítólag megint nyilvános forgatás lesz, a film, amiben Yunho játszik, a Heading to the Ground egyik jelenetét veszik fel. Talán te ott könnyebben utána tudsz nézni, mint én innét.

    VálaszTörlés