2009. szeptember 8., kedd

Puszáni kalandok 1 ~송도해수욕장 (Songdo Beach), 해운대 (Haeundae) és 황정민 (Hwang Jung Min) pajtás~

Dávid, Nóri és Dia két nap múlva (aug 4, kedden) jöttek le Puszánba. Mivel szinte az utolsó percig kétséges volt, hogy mikor jönnek le pontosan, ezért nem tudtam nekik szállást foglalni. Az augusztus eleje ugye a legnagyobb túrista-szezon, úgyhogy a hotelek jóelőre tömve voltak, a szinte bármikor rendelkezésre álló motelekkel viszont az a probléma, hogy csomagot nem lehet ott hagyni nappalra, mert a szobát csak éjjelre kapod meg. Szerencsére elég ügyesen sikerült egy diákszállót találniuk rögtön érkezés után, amit a Lonely Planet-ből kerestek ki, úgyhogy ha a világban bármerre jártok, ajánlom figyelmetekbe ezt a könyvet, mert nagyon hasznos. Miután lepakoltak a szálláson, felkerekedtünk és elmentünk Haeundae Beach-re, ami Dél-Korea legnagyobb strandja, és az ott lakók szerint nincs is annál frankóbb fürdőzőhely a világon. Hát nyilván itt főleg a helyi elfogultságról van szó. Haeundae Beach nem rossz, de azért Tahiti-vel valószínűleg nem lehet összehasonlítani. Mi akkor nem is fürödni mentünk, hiszen már jócskán esteledett, hanem csupán körülnézni, aztán beültünk egy közeli étterembe Samgyupsalt (császárszalonnát) sütni. Azt tudtátok, hogy Koreába a császárszalonnát Magyarországról importálják?:D Ha nem, akkor most már tudjátok ;-) Disznóhús-nagyhatalom vagyunk! Ezek után még levezetésképpen beültünk fagyizni egy közeli Baskin Robbins-ba. Ott aztán jobbnál-jobb fagyik vannak, meg fagyi-torták is, ha valakinek netán arra lenne igénye. Bár gonolom azokat főleg ajándékba szokták adni egymásnak különböző alkalmakkor.



Másnap (szerdán) Nóriék kimentek Songdo Beach-re, ami ugyan nem olyan nagy és zsúfolt, mint Haeundae, de én talán épp ezért sokkal jobban szeretem, meg nem utolsósorban azért is, mert sokkal közelebb van ahhoz, ahol lakom. Suli után én is csatlakoztam hozzájuk. Nagyon erősen sütött a nap, úgyhogy végre lehetett kicsit barnulni. A tengerpart itt nagyon szép, de jól ki kell választani a napot, hogy mikor megy ki az ember, mert gyakran elég szeles is tud lenni. Mindenesetre nekünk akkor jóidőnk volt. :-D








Később, estefelé a már emlegetett HakJin-nel találkoztunk Haeundae-nél, és akkor történt az, ami szerintem kicsit elképesztő is. Éppen vacsizunk meg beszélgettünk egy hotel aulájának az éttermében, mire Dávid egyszer csak megszólal, hogy nézzétek, ott ül a szomszéd asztalnál Hwang Jeong Min (Hwang Jung Min). A pali majdnem hogy háttal ült hozzánk képest és baseball sapkában volt, a mai napig nem értem, hogy hogy lehetett felismerni. Hwang Jeong Min egyébként egy nagyon híres koreai színész, bár nem épp a mai generáció kedvence, ezért nem hangozhat sokaknak ismerősen a neve, de mindenesetre egy ilyen film-szakértő, mint Dávid, rögtön fel tudta sorolni legalább három filmjét fejből. Kértünk tőle aláírást, amit nagyon szívesen adott is. Jófej volt tényleg. Ő nem fogyasztott, csak egy barátjával sörözött, és gondolom hullára nem értette, hogy az összes lehetséges koreai közül, aki potenciálisan felismerhetné, hogy hogy pont egy fehér srác megy oda hozzá. Hát mindegy, ez van. Közös fényképet nem lehetett csinálni vele, mivel leégett az arca a strandon és azt mondta, hogy így nem szeretne. Ez érthető, nem is erősködtünk. De az aláírásról azért felteszek egy képet^^



Mivel mindent HakJin egyik barátja fizetett, nem is szerénykedtünk rendelni, még ettünk ilyen incsi-fincsi túrótortát is. :p


Nóri volt olyan kedves, és lefényképezett a pincérrel (aki egyben a tulaj is volt), azért meg kell hagyni, hogy nem egy utolsórangú úriember. :D Meg fotózott egy olyan leány-barátosné-párt is, akik pepitába egymáshoz öltöztek^^ Agyeldobás.



Ha eddig még nem lett volna elég jó az este, akkor ezt még megfejeltük egy Foxy-zással. Én a blogon már annyit meséltem róla, hogy Dávidék is kíváncsiak voltak rá, úgyhogy odamentünk mulatkozni éjszakára. Hétköznap nem olyan zsúfolt a Foxy, mint hétvégén, úgyhogy szerintem jó volt, jó zenék is mentek és nagyon örültem, hogy végre jó ismerősökkel lehetek ott. Kicsit olyan szürreális is volt ez az egész, hogy Nóráékkal a Foxy-ban, dehát sokkalinkább velük, mint egyedül. Mosanában én egyébként már nem járok oda olyan gyakran, mint kezdetben, egyrészt, mert elég drága a belépő, másrészt mert kicsit otthonülősebb életet élek az elmúlt hetekben-hónapokban, de néha azért jó elmenni táncizni, főleg ha van kikkel. Odafele menet egyébként a taxi átment Puszán híres hídján, a Kwanganli Taegyo-n (Kvángán Nagy Híd), ez nagyon klassz volt, mert előtte én mindig csak távolról láttam, sose volt szerencsém még átmenni rajta kocsival. Dia meg Dávid közben azon vitatkoztak, hogy bábu vagy ember a forgalomirányító. Dia mondta, hogy milyen szar lehet az a munka, hogy valaki ott áll a sávok között maszkban és irányítja a forgalmat, Dávid meg mondta, hogy az egy bábu. Mi meg röhögtünk Nórával. Dia azt mondja, nem bábu, egy bábun miért lenne maszk, erre Dávid meg hogy Dia, ne idegesíts az egy bábu, miről beszélsz. ^^;;;;;
Nekem fogalmam sincs, hogy bábu volt-e vagy sem, mert nem figyeltem, de jól szórkoztam rajta, ahogy Diáék bizonygatták az igazukat^^

4 megjegyzés:

  1. Klassz "kis " fürdőzőhely, a torták meg nagyon ínycsiklandozóak!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is^^ Egyszer találok majd rá alkalmat, hogy megkóstoljam őket. :p

    VálaszTörlés
  3. neked mi tetszik egyébként a koreai fiúkban,vagy miért tetszenek?csak a koreaiak tetszenek,vagy az ázsiaiak?

    VálaszTörlés
  4. uh ne haragudj,ha túlzottan indiszkrét voltam...csakhát a kíváncsiság,bocsi

    VálaszTörlés