2012. április 9., hétfő

Ujra Koreaban

A Magyarorszagon valo blogolasbol pont ugy nem lett semmi, mint ahogy ezt elore feltetelezni lehetett, ugyanis, legyunk oszintek, mindenki ott lakik, ugyan mi kulonoset irhatnek en onnan. A helyzet viszont az, hogy hogy-hogynem, de mar megint Koreaban vagyok :D Es ami mindenben a legjobb, hogy jelen esetben nem Busanban, hanem Szoulban lakom. Kijutasom korulmenyeit annyival szeretnem is rovidre zarni, hogy maganuton jottem ki, majd ha errol bovebben szeretnek beszelni, akkor fogok is :) Mindenesetre a lenyeg, hogy itt vagyok, es nagyon jol erzem magam. Biztos, hogy nem csak en erzem igy, mert masoktol is ezt hallottam, de mintha a szouliak tenyleg kicsit nyitottabbak lennenek a kulfoldiekkel szemben, mint a videkiek. Tovabbra is fenntartom azt az elkepzelesemet, hogy videkre csak akkor koltoznek (ujra), hogyha annak valami nyomos oka lenne.

Most nem a laptopomrol irok, ezert nincsenek ekezetes billentyuim, valamint fenykepeket sem tudok igy feltenni, de majd a masodik bejegyzesben potlom ezeket a hianyossagokat.

Marcius 29-en, vagyis majdnem 2 hete erkeztem Koreaba. Agi baratnom volt olyan tunder, es kijott elem a repterre, aztan rogton a repteri vonatmegalloban belenk botlott egy amerikai ficko, Scotty (aki eskuszik ra, hogy ez nem a beceneve, hanem ot igy anyakonyveztek).

Scotty atutazoban volt, es egyebkent az USA-hoz tartozo Rota szigeten lakik, ami egy ilyen nagyon szar hely lehet a Facebookra feltoltott kepeibol itelve, amolyan palmafakkal ovezett, finomszemcses homokos tengerpart, kristalytista viz, zoldello ligetek, friss kokuszdio o.o, ne is reszletezzuk tovabb. (Csak egy kepet teszek ide rola..)


Szoval ott lakik es Szoulban csak atszallt, egyetlen ejszakat kellett csak itt toltenie, de valami olyan eldugott hotelben foglalt szobat, amit magatol szerintem sosem talalt volna meg. Ugyhogy segitettunk neki megtalalni a hotelt, es o cserebe meghivott minket vacsorara. :) Agi kozben halalra oltotta, de igaza is volt :D Scotty pedig eloadta, hogy nyilpuskaval hany capat lott agyon kozvetlen kozelrol eleteben, es Andersen mas meseit. :) Hat vicces ember volt, meg kell hagyni.

Azota Agivel szoktunk talalkozni rendszeresen, bar most sajnos hazamegy 3 hetre Magyarorszagra, de majusban jon megint vissza. Talalkoztam ezen kivul egy Tamas nevu sraccal is, aki Agi ismerose, Shang Hai-ban dolgozik, es egy hetre atjott latogatoba Koreaba. Valamint meglatogattam 2-szer Gabrielt is, aki szinten magyar, a blogjat talan tobben is ismeritek, o itt onkenteskedik most Koreaban.

A tobbi magyartol es Magyarorszagon megismert koreai barattol ezuton is szeretnek elnezest kerni, hogy meg nem szakitottam idot arra, hogy veluk is talalkozzak. Mindenkeppen szeretnek (es fogok is) mindenkivel, de most halistennek kicsit zsufoltak (es nem unalmasak) a napjaim. Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretnem latni oket. :)

Nos egyenlore ennyi, de hamarosan ujra jelentkezem. :) Puszi mindenkinek.

4 megjegyzés:

  1. Isten hozott itt!! Újra tanulás? Amúgy én is örülök, hogy Szöul mellett lakom, mivel közel van, és könnyen elérhető minden. Emberek jobban tudnak angolul :). Mesélj, amikor csak időd van rám. Lehet, túl sokat szoktam én írogatni, de gyakran rámjön az "agymenés". és míg ki nem írom magamból a dolgaimat, addig használhatatlan vagyok :S. Érezd jól magadat idekinn! Meddig leszel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Most nem tanulás hozott ide, ha találkozunk, szívesen elmesélem, hogy pontosan hogyan és miért jöttem. Tényleg, van kedved találkozni majd valamikor? És bocsi, ha elfelejtettem, pontosan melyik városban is laksz?
      Eddig nagyon jól érzem magam, köszi :) Nem tudom, hogy pontosan meddig maradok, de lehetséges, hogy 1 vagy akár 2 évet is.

      Törlés
  2. Hello!!! Szöul mellett lakom, Seongnamban (vagy Bundang). Szinte egy köpésnyire Szöultól, jó közlekedéssel. Április 21én lesz egy húzós vizsgám, addig be vagyok táblázva :S. De utána remélem, kicsit szabadabban tudok mozogni, remélem, meg tudlak ismerni személyesen is, hiszen nagyon hiányzi a magyar társaság. Kevés magyar van kinn- bár augsztus óta lényegével több alkalom volt erre :). Mindenesetre várom a beszámolóidat!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Mira!Érdeklődéssel várom újabb kalandjaidról a beszámolót! Persze az is érdekelne, miért hagytad el a munkahelyed és miért magánutazásra szántad rá magad. Ha kedved volna erről írni priviben is örömmel olvasnám!

    VálaszTörlés