2011. szeptember 27., kedd

A Silla Királyság Ékköve ~könyvváltozat~


Tegnap látogatott el hozzánk a nagykövetségre Tóth József, a Vadvirágok könyvkiadó ügyvezető igazgatója. Beszélgettünk jövőbeni tervekről is, de mégis az egyik legfontosabb jó hír talán a koreai sorozatok rajongói számára az, hogy a Silla Királyság Ékköve november 11-én meg fog jelenni könyvváltozatban is. (Erről a már biztos sokan tudtak, de talán van, aki számára még újdonság^^)

A könyv megrendelhető ITT.

Sajnos én még a sorozatot sem láttam :( Tényleg meg kéne néznem, mert annyian mondják, hogy jó, hogy ezek után rossz biztos nem lehet, csak időt kéne szakítanom rá....

1 megjegyzés:

  1. Szerintem az egyik legjobb kosztümös koreai dráma, bár tény, hogy elég sokat ferdítettek a történelmen, de ez csak előnyére vált!
    Ami igazán különlegessé teszi szerintem, hogy nem a maga eskatulyázott konfucianista valójában rendeződött, így nem szorította keretek közé semmi eszme és még kitudja mi. Pl a Dong-yi és a Dae Jang-geum rendezésre teljesen egyformának tűnik: szerény lányok, akik nem mernek kiállni az igazukért-igaz ennek DY némiképp ellent mond-, harcos férfiak, tó vize szerelem stbstb...a Queen Seon-dok-ban viszont olyan érzelmek vannak, olyan felszínre törő cselekedetek amikre csak annyit lehet mondani, hogy wow. De ez pl szerintem meg van a 3 királyság korában játszódó összes drámánál is!

    VálaszTörlés