2010. július 5., hétfő

Eredmények

Hazaérkeztem Budapestre pénteken, és nagyon jól érzem magam itthon egyenlőre. :) Ha lesz hozzá affinitásom, akkor még folytatom a beszámolókat, amit Japán kellős közepénél abbahagytam. A hazaindulásig még nagyon sokminden történt és sokmindenkivel találkoztam (épp ezért is nem volt időm blogolni). Időközben egyébként megkaptam az eredményeket az egyetemtől. Odaírtam zárójelbe a tantárgyak témáit magyarul is.

실용영어회화 2.0 조셉 디킨스 B+ 3.5 (Angol beszédgyakorlat)
정보처리개론 2.0 성영태 B+ 3.5 (Infotech)
신입생강좌 1.0 엄정호 P 0.0 (Bevezető óra) Passed/megfelelt
실용한자 1.0 박유리 B+ 3.5 (Hanja - kínai írásjegyek)
인터넷윤리 2.0 곽만연 A+ 4.5 (Internetes etika)
삶과문화와윤리 2.0 김수청 B+ 3.5 (Élet, kultúra és etika)
실용영어연습 2.0 홍신철 F 0.0 (TOEIC - üzleti angol)
세계의음식문화 2.0 이선익 B+ 3.5 (Gasztronómia)
한국문학과세계문학 3.0 윤인로 B 3.0 (Koreai irodalom és világirodalom)

Haljon meg ez a rosszmájú angoltanár, amelyik megbuktatott, pedig 770 pontosra írtam a TOEIC tesztet, ami messze a csoportátlag felett volt. Ennek köszönhetően garantáltan kapok egy figyelmeztetést az ösztöndíjbizottságtól a 70% alatti átlag miatt. Nos ez van. :P

5 megjegyzés:

  1. gasztronómia :D miért buktatott meg? :(

    VálaszTörlés
  2. :D Az jó óra volt.

    Hm, azért, mert a rendszer olyan, hogy nincsenek alternatív időpontok vizsgázni, tehát van egy időpont egy vizsgára, és aki ott nem jelenik meg, az fújhatja. (Állítólag orvosi igazolást elfogad, de ezt csak utólag tudtam meg... nem mintha tudtam volna szerezni.) Volt midterm és záróvizsga, és ennek a tantárgynak az esetében mindkettőből írásbeli és szóbeli is, ami összesen 4 vizsgaidőpont. Mind a 4-en meg kell jelenni, ha bármelyiket elhalasztod, akkor F. Mert írásbeli nélkül 0 pont a szóbeli is, midterm nélkül nem ér semmit a final, és vice versa. Én a midterm első részét nem írtam meg, és hiába jártunk utána csoporttársaimmal, hogy mit lehetne csinálni, hogy mégse kapjak F-et, mindenre nem volt a válasz. Nem jó tanárt fogtam ki. :(

    VálaszTörlés
  3. ja, igen emlékszem már...hát igen, mindenhol van egy-két ilyen "tanáregyéniség" :s

    VálaszTörlés
  4. Te már itthon vagy?! Nem tudom, miért emlékeztem úgy, hogy majd július közepén jössz... Meddig maradsz? Mert megyek akkor Pestre, hogy találkozhassunk végre!

    VálaszTörlés
  5. Viki: Igen!! Itthon vagyok:) Maradok sokáig. Persze, gyere, mikor tudsz jönni?

    VálaszTörlés