2009. szeptember 2., szerda

Korean Fashion Sense


Ez volt az első kép amit az én drága új fiammal készítettem, aki egy SAMSUNG VLUUES10 típusú digitális fényképezőgép, és nem mellesleg rózsaszín. Koreában a fiúk is hordanak rózsaszínt, úgyhogy ezen senki ne lepődjön meg, nagyon jó gyerek és szépen fotóz, hát ez a lényeg, nem igaz?^^ No de vessünk egy röpke pillantást a fenti képre. Kinek mi a benyomása? :D Jóféle divatozás megy itt Koreában, nem mondom, mert a rózsaszín még egy dolog, az ember egy idő után hozzászokik, hogy a ferdeszemű csődörök bugyirózsaszín felsőkben feszítenek, de hogy a hímzett virágmintáig hogyan juthat el valaki, arra már nehezen van magyarázat. :-P Mindazonáltal ha a fenti ruhadarab valakinek megragadta a fantáziáját, akkor írhat nekem egy röpke e-mailt és én a legnagyobb diszkrécióban fogom eljutattatni neki, más kérdés, hogy hol fogja tudni hordani^^

Ugyanakkor meg kell jegyezzem a koreai férfiak becsületének némiképpeni megvédése érdekében, hogy az ő izlésviláguk is, mint a világon mindenhol, nagyban őrzi a hagyományos jegyeket, és ha vetünk egy pillantást a koreai férfi és női népvieseletre (hanbok 한복), akkor jól észrevehető, hogy már akkoriban sem vetették meg az élénk és rikító színeket.



Így aztán azon sem kell nagyon csodálkozni, hogy itt aztán az utcán még manapság is rózsaszínbe, ciklámenbe, hupililába vannak öltözve az ifjú legények, középkorú úriemberek, és bármely egyéb generáció tagjai. Ázsiaszerte sincs ez nagyon másképp, s kivételt talán csak azok a fiatalok képeznek, akik nyugati hatásra leszoktak ezekről a hagyományosan helybéli divatszínekről. Hát ugye a világ úgy szép ha színes és ezért nem is kell ennek eltűnnie, de ettől függetlenül számomra nagyon viccesek^^

3 megjegyzés:

  1. Nahát, kaptunk reklámot, köszi szépen^^

    VálaszTörlés
  2. Szia Mira!
    Nekem elsőre nagyon tetszik a virágmintás póló, kár, hogy férfi fazon, mert megkérnélek, küldj egyet...;-)
    Mo.-n is láttam már rózsaszínben férfiakat,van, akinek jólállt, van akinek nem.
    Klassz a fiad,legalábbis a munkája...leld örömöd benne!:-)

    VálaszTörlés
  3. Lány fazonban nekem is tetszene a póló. :)

    VálaszTörlés