2009. május 5., kedd

Vidám박

És akkor még szeretnék mesélni kicsit a tegnapi napról is. Már kezdek elfáradni a sok gépeléstől, de erről még muszáj. :) Szóval tegnap voltunk a Daegu-i Obang Land-ben, ami egy hatalmas vidámpark. Tegnap (is) tanítási szünet volt, úgyhogy nagyon sok gyerek meg párocska volt, aminek nem nagyon örültem, mert így rengeteget, de tényleg rengeteget kellett sorbaállni mindenhová. Négy óra alatt összesen 2 dologra tudtunk felülni. :S:D Az egyik, amire felültünk, az konkrétan a rémálmom volt, nem is tudom, miért mentem bele a dologba. Az volt a neve, hogy Boomerang. Ez az átfordulós hullámvasút. Jéézi gyerekek, én már amikor megláttam, menekülőre fogtam a dolgot, de Pát elkapta a grabancomat, és a többiekkel közösen győzködtek, hogy de márpedig ez mekkora jó dolog. Na, végül felültem rá, és állíthatom, hogy atya ég, haljon meg aki feltalálta. D: Tavaly nyáron ugyanitt Puszánban kipróbáltam én egy FlyFish nevű vizisportot, aminek az volt a jellegzetessége, hogy ha becsuktam a szemem, akkor nem visítottam szét a tüdőmet, ennél a Boomerángnál viszont még ez a módszer sem segített. Jááj, Chuck Norris. Annak viszont marháta örültem, mikor vége volt. :D:D Najó, így utólag lehet, hogy még kicsit élveztem is, de nem igazán ülnék fel rá újra..... o.@ Ezek után beálltunk a sorba egy ennél sokkal kellemesebbnek tűnő kis hajókára is, ott is csak a sort volt nehéz kivárni. De az tényleg nagyon jó volt. :) Sorbanállás közben csináltunk képeket is, hogy ne unatkozzunk annyira. Aztán Csoni Dzsongék mindenkit meghívtak jégkrémre, a cukifalatok, utána pedig hazajöttünk busszal Puszánba. A tanárnő kérdezte, hogy kinek van kedve eljönni vacsorázni, és persze elég sokmindenkinek volt. Egy koreai étterembe mentünk húst (samgyopsalt) sütni. Erről is van pár kép. Volt ám terülj terülj asztalkám, és a meglepetés az volt, hogy ezt is az egyetem fizette. o.@ :D De egyébként sem lett volna drága, kb 5000 won, vagyis 800 ft korlátlan fogyasztásért.


Hong Szuhi-vel. :))


Kínai srác, Szuhi, én és egy japán srác (Dai) - sajnos belelóg a lány keze, aki csinálta a képet. :/












오고모루하고 아구다무 Ogomoru és Agudamu (mongolok), akik rendkívül közel állnak egymáshoz, úgyhogy a tanárnő, mert szerinte ez vicces (és milyen jó humora van. :D), olyan példamondatokat szokott felhozni, hogy Agudamu és a námdzsácsingu elmennek XY helyre. XDXD Ezen valaki akár meg is sértődhetne, dehát róluk kb lepereg.



삼겹살하고 문어 Disznóhús és nyolclábú szerzet a sütőlapon

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a képek, bár nekem lett volna ilyen izgalmas tegnapom.. Reméltem, hogy lesz kép Pátról is, nem tudsz szerezni egyet valakitől? (mondjuk egy olyan alvós-nyálcsorgatósat) xD

    Ditti

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy tudsz most már képeket is feltenni! Helyesek a mongol srácok és csípem a tanárnő yaoi-humorát. XD Ja, és mik azok a rózsaszín valamik az étteremben az asztal közepében? Olyan, mintha fura kövek lennének...

    VálaszTörlés
  3. De, persze, majd szerzek egy képet Pát-ról, vagy csinálok én^^

    Az asztal közepén az fa, és fel van kicsit tüzelve.

    VálaszTörlés
  4. Jesszus... ennyire?? O_o Köszi, magamtól soha nem jöttem volna rá. XD

    VálaszTörlés